Regulamin sklepu internetowego

1. Sklep internetowy Lingually Katarzyna Owsińska, dostępny pod adresem [http://lingually.pl/sklep](http://lingually.pl/sklep), prowadzony przez Lingually Katarzyna Owsińska, adres: ul. Kasprzaka 23/34, 71-074 Szczecin, NIP 8522569648, REGON 380542100. Niniejszy Regulamin jest skierowany zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców (Klientów) korzystających ze Sklepu. Niniejszy regulamin określa zasady i tryb zawierania umowy sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem sklepu.

2. Definicje: Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (zawarcie umowy sprzedaży w ramach sklepu internetowego) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową; Sprzedawca – przedsiębiorca Katarzyna Owsińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Lingually Katarzyna Owsińska, NIP 8522569648, REGON 380542100, adres: ul. Kasprzaka 23/34, 71-074 Szczecin; Klient – każdy dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu; Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem [http://lingually.pl/sklep](http://lingually.pl/sklep); Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie; Regulamin – Niniejszy regulamin Sklepu; Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży ze sprzedawcą; Konto – konto Klienta w Sklepie, na którym zgromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie; Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie w celu utworzenia konta; Formularz zamówienia; Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty; Produkt – dostępny w sklepie plik komputerowy w formacie PDF (Portable Document Format) będący przedmiotem umowy.

3. Kontakt ze sprzedawcą (sklepem): Adres: ul. Kasprzaka 23/34, 71-074 Szczecin. Email: hello@lingually.pl. Telefon: 505 955 430. Nr rachunku bankowego: 05 1140 2004 0000 3902 7112 0555. Kontakt telefoniczny w godzinach: 8:00 – 20:00.

4. Wymagania techniczne: W celu skorzystania ze sklepu konieczne są: urządzenia końcowe, przeglądarka internetowa np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari; Aktywne konto e-mail; Włączona obsługa plików cookies.

5. Informacje ogólne: Sprzedawca wyłącza w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie swoją odpowiedzialność z tytułu zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu, które jest spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich, brakiem kompatybilność z urządzeniami Klienta. Przeglądanie oferowanych przez Sklep produktów i usług nie wymaga zakładania konta. Złożenie zamówienia na oferowane produkty i usługi jest możliwe po założeniu konta lub po podaniu danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Ceny podane w sklepie są podane w polskich złotych PLN i zawierają należny podatek VAT.

6. Zasady składania zamówienia: Należy wejść na stronę [http://lingually.pl/sklep](http://lingually.pl/sklep). Należy wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia i kliknąć „Do koszyka”. Wypełnić formularz podając dane odbiorcy. Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” oraz wybrać sposób płatności.

7. Metody dostawy oraz płatności: Klient otrzyma zamówienie w postaci pliku PDF (Portable Document Format) na podany przez siebie adres email. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Płatność może być dokonana wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu Przelewy24 przed otrzymaniem pliku PDF.

8. Umowa sprzedaży: Zawarcie umowy sprzedaży następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w Sklepie. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz przystępuje do realizacji. Potwierdzenie zamówienia oraz przyjęcia do realizacji następuje w wiadomości e-mail przesłanej na podany przez Klienta adres. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail – umowa sprzedaży zostaje zawarta. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w terminie 7 dni kalendarzowych, używając do tego celu portalu Przelewy24. Link do płatności w portalu Przelewy24 zostanie przesłany w wiadomości e-mail. Brak opłaty ww. terminie oznacza anulowanie zamówienia.

9. Prawo odstąpienia od umowy: Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma na podany przez siebie adres e-mail wiadomość potwierdzającą treść złożonego zamówienia, zawierającą pouczenie o przysługującym prawie do odstąpienia od umowy o dostarczanie Plików niezapisanych na nośniku materialnym oraz utracie prawa do odstąpienia od umowy w związku ze złożonym przez Konsumenta żądaniem rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy, a także informację o prawach przysługujących Konsumentowi w związku z zawarciem umowy o dostarczenie Plików za pośrednictwem sieci Internet. Zarejestrowany Użytkownik może zapoznać się z historią zakupów dokonywanych w Sklepie za pośrednictwem swojego Konta w Serwisie. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu Pliku. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie oświadczenia w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Oświadczenie nie musi zawierać uzasadnienia. W przypadku nabycia kilku Plików w ramach jednej transakcji Konsument powinien wskazać, czy odstępuje od umowy w całości, czy jedynie w odniesieniu do konkretnego Pliku (Plików). W przypadku wyrażenia przez Konsumenta zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi dostarczania Pliku przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy i poinformowania Konsumenta o utracie prawa do odstępowania od umowy, prawo do odstąpienia wygasa z chwilą rozpoczęcia pobierania Pliku. W przypadku korzystania przez Konsumenta z usługi automatycznej wysyłki na podany adres e-mail nabyty Plik zostaje przekazany do dyspozycji Konsumenta natychmiast po Opłaceniu Zamówienia i z tą chwilą prawo do odstąpienia od umowy wygasa. W przypadku braku zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem okresu do odstąpienia od umowy, Sprzedawca powstrzymuje się od udostępnienia nabytego

Pliku Konsumentowi w trybie automatycznym. Konsument ma prawo odstąpić od umowy także w przypadku, gdy sprzedawca nie dostarczy Pliku po upływie 14 dni od dokonania zakupu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być wysłane na adres e-mail hello@lingually.pl lub adres pocztowy: ul. Kasprzaka 23/34, 71-074 Szczecin.

10. Reklamacja i gwarancja: Reklamacje związane z działaniem Sklepu oraz wadliwością Plików należy zgłaszać na adres e-mail: hello@lingually.pl. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub pisemną.

11. Pozasądowe rozwiązywanie sporów: Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji oraz sposobach dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych: rzecznika konsumentów, Inspekcji Handlowej oraz w portalach dotyczących mediacji i pozasądowego rozwiązywania sporów.

12. Dane osobowe: Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca. Dane osobowe są zbierane w celu realizacji zamówień i celów marketingowych. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie [http://lingually.pl/polityka-prywatnosci](http://lingually.pl/polityka-prywatnosci).

13. Postanowienia końcowe: Umowy sprzedaży w ramach Sklepu zawierane są w języku polskim. Regulamin może być zmieniany przez Sprzedawcę. O każdej zmianie Regulaminu Klient zostanie poinformowany. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Klient ma prawo skorzystać z platformy ODR do rozwiązywania sporów dostępnej pod adresem [http://ec.europa.eu/consumers/odr](http://ec.europa.eu/consumers/odr).