1) Zasady publikowania opinii

1.Administrator umożliwia pozostawienie opinii o usługach przez niego świadczonych.

2. Publikacji podlegają wyłącznie opinie, które zostały pozostawione przez Klientów, którzy skorzystali z usług Administratora.

3. Opinie o usługach Administratora mogą być pozostawione przez Klientów m.in.: przy wizytówce google Administratora: https://maps.app.goo.gl/YnFFutcG69X14LEh6 a także na swoim profilu w portalach społecznościowych na Facebooku: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057458498899 oraz Instagramie: https://www.instagram.com/lingually.pl/

4. Administrator umożliwia publikację opinii pozytywnych jak i negatywnych.

5. Administrator dokłada wszelkich możliwych starań, aby dostępnymi technicznie metodami ustalić i zweryfikować czy osoba która wystawiła opinię skorzystała z jej usług. W szczególności poprzez porównanie danych osobowych (imię i nazwisko) osób wystawiających opinię z danymi osób zebranymi w bazie Klientów.

6. W razie ustalenia, iż osoba wystawiająca opinię nie jest i nie była Klientem, Administratora oznacza ten fakt przy wystawionej opinii w komentarzu.

7. W razie, gdy osoba wystawiająca opinię nie podpisuje jej imieniem i nazwiskiem Administrator zmierza do ustalenia danych tej osoby dostępnym środkami technicznymi oraz weryfikuje czy osoba ta korzystała z jej usług.

8. Jeżeli na podstawie procedury określonej w pkt 7 powyżej, Administaror będzie posiadał dalsze wątpliwości, co do tego czy osoba pozostawiająca opinię skorzystała z usług Administratora, zwróci się on do osoby, która pozostawiła opinię o udzielenie informacji potwierdzającej, że jest Klientem, który rzeczywiście skorzystał z usług Administratora.

9. W razie niemożliwości dokonania ustalenia albo braku odpowiedzi, o czym mowa powyżej, Administrator podejmuje wszelkie możliwe działania w celu usunięcia opinii, w tym kontaktuje się z właścicielem danego portalu lub platformy z prośbą o usunięcie opinii za pomocą dostępnej w serwisie funkcjonalności.

10. Administrator dodaje – o ile jest to możliwe – także komentarz pod opinią, wskazując, że wydana opinia nie została wydana przez Klienta, który skorzystał z usług Administratora.

11. Administrator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie możliwość do całkowitego lub częściowego modyfikowania lub usuwania poszczególnych opinii, nawet po ich opublikowaniu, w sytuacji, gdy:

  1. jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności: jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
  2. narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności: narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku;
  3. jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd, lub zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów;
  4. zawiera informacje poufne lub dane osobowe;
  5. zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy, robaki komputerowe lub inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie, lub pliki;
  6. zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
  7. wymaga usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;
  8. wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej.

12. Poza sytuacjami opisanymi w regulacjach powyżej, opinie nie są przez Administratora usuwane, redagowane, zmieniane, edytowane, skracane, ani modyfikowane.

13. Opinie nie są sponsorowane ani opłacane w żadnej formie.

14. Administrator może samodzielnie publikować opinie, które otrzyma od osób, które skorzystały z jego usług.

15. Administrator zezwala na wydawanie opinii na portalach w mediach społecznościowych.

16. Zasady weryfikacji opinii określone powyżej stosuje się odpowiednio do opinii publikowanych w mediach społecznościowych na profilach innych niż profil Administratora.

11) Zasady odpowiedzialności.

    1. Wyłączną odpowiedzialność za opinie ponoszą osoby je pozostawiające.
    2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii pozostawionych, w tym odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia osób trzecich, spowodowane zamieszczonymi opiniami.
    3. Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć oraz wartości osób trzecich.